Menu rozwijane

niedziela, 26 lutego 2017

EVELINE SPECIAL EFFECTS HOLOGRAPHIC NR 147




Od dłuższego czasu miałam ochotę na zakup lakieru do paznokci z efektem holograficznym i mój wybór padł na Eveline Special Effects w kolorze 147. Kosmetyki Eveline znam od dawna ale po raz pierwszy zdecydowałam się na zakup jednego z ich lakierów i był to strzał w dziesiątkę. Lakier skradł moje serce. Jest po prostu idealny o takim właśnie marzyłam. Zapraszam do dalszej części wpisu.


Buteleczka jest bardzo prosta i estetycznie wykonana. Pędzelek jest szeroki i precyzyjny dzięki czemu w dwóch pociągnięciach możemy pomalować cały paznokieć. Konsystencja jest perfekcyjna ani zbyt rzadka ani zbyt gęsta. Lakier nie prześwituje oraz nie pozostawia smug. Pełne krycie zapewnią nam dwie cienkie warstwy lakieru. Dużym plusem jest szybkość schnięcia.

 * efekt w cieniu
W pierwszej chwili lakier wydaje się beżowy z lekką nutką szarości i z pewnością nadaje się do pracy. Dopiero gdy przyjrzymy mu się w słońcu rozbłyska kolorami. Szczególnie widoczne są drobinki złote, limonkowe, czerwone oraz niebieskie. Być może efekt holograficzny nie jest zbyt spektakularny ale mnie po prostu urzekł. Wygląda bardzo subtelnie i elegancko, lekko połyskuje. Top Coat dodatkowo podkreśla ten połysk.
Lakier wytrzymuje na paznokciach 5 dni i kosztuje 7,49 zł.




Co o nim sądzicie? A może miałyście inny kolor z serii holograficznej? Dajcie znać w komentarzach.


Pozdrawiam,
Paulina
 

35 komentarzy:

  1. mam strasza wersje tego lakieru, bardzo lubie holosy z eveline sa takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie błyszczące lakiery kojarzą mi się z sylwestrem, chociaż to jest pewnie kwestia stylu ubierania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest tak delikatny, że z pewnością można go używać przez cały rok:)

      Usuń
  3. średnio lubię takie brokatowe lakiery, ale musze przyznać , że ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda!Piękne mani wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda, choć ja osobiście wolę matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki rozproszony holo w odcieniu nude :) Przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanem kosmetyków Eveline, ale dosłownie ten lakier mnie powalił, prezentuje się reeewelacynie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię brokatowe lakiery, ale raczej jako akcent w postaci jednego paznokcia;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier na paznokciach wygląda fenomenalnie,koniecznie muszę go sobie kupić <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się lakiery holograficzne :) Ale używam tylko hybryd więc ciężko mi znaleźć fajny holograficzny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny kolorek! :) Mam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że mam ten sam lakier tylko w starszej szacie graficznej. Taki przyjemny nudziak z odrobiną holo-błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takowych jeszcze nie używałam. W mojej pracy żaden zwykły lakier nie przetrwałby jednego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny kolorek :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Eveline bardzo lubię, kolor iście karnwałowy. Ale też delikatny pasuje na co dzień do pracy

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny efekt :) Raczej się nie skuszę, bo noszę hybrydy, chociaż może, kiedy zrobię sobie przerwę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za lakierami z drobinkami, ale ten wygląda całkiem nieźle :-) muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny lakier! Z chęcią bym sobie taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor! Będę musiała się za nim rozejrzeć w drogerii!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...