Menu rozwijane

poniedziałek, 2 października 2017

ESSENTIALS KREM DO TWARZY I CIAŁA ORAZ SCRUB DO TWARZY Z WODĄ KOKOSOWĄ



Kokosowy zapach ma dużą rzeszę fanów. Kojarzy się bardzo przyjemnie – z latem i relaksem. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić krem do twarzy i ciała oraz scrub do twarzy Essentials. Dzięki kosmetykom Oriflame kokosowy zapach może towarzyszyć nam nie tylko latem.


KREM DO TWARZY I CIAŁA
Małe, okrągłe pudełko o pojemności 150 ml skrywa w sobie lekki, nietłusty krem z naturalną wodą kokosową. Można go stosować do twarzy, ciała oraz rąk. Opakowanie jest bardzo estetyczne, poręczne, przykuwa wzrok. Konsystencja jest rzadka, ładnie się rozsmarowuje i szybciutko wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej powłoki. Zapach jest delikatny, prawdziwie kokosowy. Trudno mu się oprzeć. Nie wyczuwam chemicznej nuty. Dość długo utrzymuje się na skórze.  Po zastosowaniu skóra staje się miękka, gładka i nawilżona. Krem nie podrażnił mojej wrażliwej skóry. Stosowałam go zamiast balsamu do ciała. Nie wypróbowałam go na twarzy. Opcja smarowania się całej jednym kosmetykiem do mnie nie przemawia.

Krem można kupić w cenie 9,99 zł.

SCRUB DO TWARZY
Scrub do twarzy z naturalną wodą kokosową znajduje się w tubce o pojemności 75 ml. Tubka wykonana jest z miękkiego tworzywa przez co łatwo wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku. Zapach jest nieco mniej kokosowy niż w przypadku kremu do twarzy. Kremowy scrub oczyszczająco – złuszczający z naturalną wodą kokosową oraz drobinkami łupin z migdałów i krzemionki doskonale usuwa martwy naskórek, nadmiar sebum a także zanieczyszczenia. Drobinki są mocno wyczuwalne, wystarczy delikatnie masować skórę by uzyskać skórę gładką i miękką. Jest to pierwszy nie pieniący peeling jaki miałam przyjemność używać. Nie zmienia to faktu, że świetnie nawilża i uelastycznia skórę. Scrub jest odpowiedni do każdego typu cery jednak osoby ze skórą wrażliwą nie powinny używać go częściej niż raz na tydzień.

Scrub można kupić w cenie 7,99 zł.

Lubicie kokosowy zapach kosmetyków? Próbowałyście już kremu do twarzy i ciała oraz skrubu do twarzy z naturalną wodą kokosową od Oriflame?



Pozdrawiam,
Natalia
 

2 komentarze:

  1. Mam ten scrub do twarzy, jestem z niego zadowolona :) i uwielbiam ten zapach :) szkoda tylko że tego kremu nie mam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...