Menu rozwijane

piątek, 2 września 2016

BALSAM GRACE COLE BOUTIQUE KWIAT NEKTARYNKI I GRAPEFRUIT

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam moje najnowsze odkrycie czyli balsam do ciała brytyjskiej firmy Grace Cole. Natknęłam się na niego szukając prezentu imieninowego dla mojej mamy i tak bardzo zachwyciło mnie jego opakowanie, że nie mogłam się oprzeć i kupiłam go również dla siebie. Miałam pewne obawy czy dobrze robię zakupując od razu dwa opakowania balsamu, którego nigdy w życiu nie używałam ale kto nie ryzykuje ten nie ma :)



Balsam zamknięty został w eleganckiej kremowej tubce o pojemności 225 g. Złota nakrętka i napisy na opakowaniu sprawiają, że całość wygląda bardzo ekskluzywnie. Tubka jest na tyle miękka, że aplikacja balsamu nie sprawia problemu.

Balsam otula ciało delikatnym owocowo – kwiatowym aromatem. Mocno wyczuwalny jest energetyczny cytrusowy zapach łączący się ze słodkim aromatem kwiatu nektarynki. Cała kompozycja jest ciepła i subtelna a jednocześnie bardzo zmysłowa. Zapach długo utrzymuje się na skórze ale nie jest męczący.  Konsystencja balsamu jest gęsta ale z łatwością można rozprowadzić ją na skórze, która pozostaje długotrwale nawilżona. Ekstrakty z witaminą E, miodem i mandarynką zapewniają skórze miękkość i gładkość.

Bardzo polecam. Balsam można kupić w drogerii Douglas w cenie 24,90 zł.


Macie ochotę wypróbować balsam Grace Cole? Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam,

Natalia
 



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...