Menu rozwijane

poniedziałek, 19 marca 2018

LAKIERY HYBRYDOWE ISABELLENAILS



W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić lakiery hybrydowe IsabelleNails. Lakiery hybrydowe towarzyszą mi od dłuższego czasu. Wypróbowałam już kilka firm, mam swoich faworytów. Ciekawa jestem czy IsabelleNails dołączy do tego grona.

Przesyłka dotarła w ekspresowym tempie. Lakiery zostały zapakowane w ekologiczne, kartonowe pudełko i ozdobione kokardą w kolorze mięty. Całość wyglądała ślicznie. W opakowaniu znalazło się miejsca na sześć lakierów w biało-czarnych buteleczkach o pojemności 6 ml. Nakrętka pewnie leży w dłoni. Na jej wierzchu znajduje się nalepka w kolorze lakieru i jego numer.




Krótki i lekko zaokrąglony pędzelek zapewnia komfort podczas malowania. Końcówka idealnie dopasowuje się do kształtu paznokcia dzięki czemu łatwo pomalujemy okolice skórek, nie brudząc ich. Lakier ma średnio gęstą konsystencję, nie ciągnie się ani nie spływa na boki. Aplikacja jest bardzo przyjemna.


W szerokiej ofercie każda znajdzie coś dla siebie. Do wyboru mamy lakiery w kolorach pastelowych jak i neonowych. Lakiery mogą być transparentne lub kryjące, brokatowe, metaliczne, termiczne oraz cat eye. Mój wybór padł na:

o     340. Pastel Lily
Lila to najbardziej rozmarzony kolor. Beztroska pierwszych miłosnych westchnień, wymienianych ukradkiem na lekcjach liścików, spacerów po łące. Pozwól sobie czasami na chwilę powrócić do tych beztroskich chwil.”

o     424. Turqose Metallic
„Turkus oceanu, który podobnie jak jego tafla, może mieć kolor spokojny, roziskrzony jak tafla wody, od której odbijają się promienie słoneczne, ale może też przybrać kolor spienionych fal, kiedy gorące powietrze jest naelektryzowane i zwiastuje burzę. Lakier termiczny z opalizującymi drobinkami.”

o     345. Pastel Pistachio
„Pastelowy pistacjowy! Kto lubi lody pistacjowe? Idealnie kremowe, pysznie zakręcone z charakterystyczną słoną nutką? My uwielbiamy. Dasz się skusić na paznokcie w kolorze tego letniego przysmaku?”

o     09. Dangerous Lava
„Niebezpieczna, ale piękna i hipnotyzująca - taka jest lawa. Taka też jesteś Ty, wyraź to iskrzącym kolorem gorącej lawy...”

o     357. Wild Strawberry
„Dzika truskawka to rzadko spotykany okaz, ale jej smak wart jest każdych poszukiwań. W kolorze Wild Strawberry poczujesz się wyjątkowa, niespotykana i urocza.”

o     338. Sweet Peach
„Urokliwy, pastelowy pomarańcz. Kolor, który odzwierciedli Twoje ciepło i delikatność, obezwładniający - jak dojrzała, słodka brzoskwinia.”
 
Całą kolekcję możecie obejrzeć na stronie:

Lakiery hybrydowe kosztują 19,90 zł
 a lakiery hybrydowe termiczne oraz Cat eye 23,90.

* wpis sponsorowany

Znacie firmę IsabelleNails? Co sądzicie o kolorach, które wybrałam?


Pozdrawiam,
Paulina


27 komentarzy:

  1. Piękne te kolorki 😊 też zastanawiam się nad tą firmą 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kolory i dobra cena :) Nic tylko brać :)

      Usuń
  2. Jakie ładne, wiosenne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. 357 piękny! Nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzika truskawka bez białej bazy wychodzi trochę bardziej pomarańczowa ale i tak jest piękna :)

      Usuń
  4. 340 jest boski :) Nie mam jeszcze lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny mani będzie wykonany właśnie numerkiem 340:)

      Usuń
  5. Ja ostatnio zamówiłam lakiery z Aliexpress i muszę przyznać, że zaskoczyły mnie jakością ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji testować niczego z Aliexpress:) Może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  6. Świetnie się prezentują, kolory iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładne kolory :) Ciekawa jestem jak się sprawdzą te lakiery jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo pojawi się więcej informacji:)

      Usuń
  8. Czyli semilac ma zacną konkurencję? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są, ten lila mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne, wiosenne kolory prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale mnie zaciekawiła - niezła cena, piękne niebieskości ♥.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na fotki ze zrobionymi pazurkami
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze moment, jeszcze chwileczkę i będą :)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może dla odmiany warto spróbować! Piękne kolory! Ciekawa jestem jakości, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam, ale teraz pojawiło się sporo nowych marek lakierów i aż ciężko to ogarnąć :) 340 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywna recenzja, warto się zainteresować :-)
    Przyjemnie też się prezentują...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...