Menu rozwijane

poniedziałek, 20 listopada 2017

NIVEA OLEJEK W BALSAMIE „RÓŻA I OLEJEK ARGANOWY”




W dzisiejszym poście przedstawiam Wam kolejny z balsamów Nivea jaki miałam przyjemność wypróbować. Pierwszy o zapachu kakao dostałam w ramach przeprowadzonej przez Nivea akcji testowania. Otrzymany balsam tak mnie zachwycił, że postanowiłam wypróbować także inne wersje zapachowe. Najbardziej w oko a właściwie w nos wpadł mi zapach różany z olejkiem arganowym.


Zapach balsamu jest intensywny, zmysłowy. Nie wyczuwam co prawda ani jednej różanej nuty a raczej aromat olejku arganowego ale w ogóle mi to nie przeszkadza. Szkoda, że nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.

Konsystencja balsamu jest lekka i bardziej przypomina mleczko. Ładnie rozprowadza się na skórze. Wchłania się niezwykle szybko. Nie tworzy białych smug oraz nie pozostawia lepkiej warstwy. Po użyciu skóra pozostaje nawilżona przez wiele godzin. Wydaje się bardzo gładka, promienna i miękka w dotyku. Balsam nie podrażnił mojej wrażliwej skóry.

Balsam przeznaczony jest głównie do skóry suchej. Zawarty w balsamie olejek arganowy ma zbawienny wpływ na ten rodzaj skóry. Jedną z właściwości olejku jest likwidacja problemu suchości, szorstkości i łuszczenia się skóry.

Balsam kosztuje 18,99 zł za 200 ml lub 22,99 zł za 400 ml.

Możecie poczytać również o olejku w balsamie „Kakao i olejek makadamia”.

Co sądzicie o połączeniu olejku z balsamem? Wypróbowałyście już jedną z wersji zapachowych?




Pozdrawiam,
Paulina
 

11 komentarzy:

  1. idealny dla mnie :D jestem za nerwowa na czekanie aż balsam się wchłonie:D szkoda że nie czuć różanych aromatów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te olejki z balsamach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja ja już dawno z Nivea nic nie miałam bo ich kosmetyki działają na mnie nie za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Różane kosmetyki są najmilsze :) jestem od nich uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam :) W zasadzie od niedawna goszczą u mnie kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wiem, po co robić produkt z różą, który nią nie pachnie. :D Nie przepadam za Niveą, ale na to cudo może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi nie po drodze z produktami Nivea - nawet nie wiem dlaczego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy nic nie kupuję ale doceniam kosmetyki z dodatkami takich olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten balsam w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...