Menu rozwijane

poniedziałek, 6 listopada 2017

KENIJSKIE MANGO – PEELING DO CIAŁA OD ORGANIC SHOP


Zakochałam się w peelingach Organic Shop. Cudownie gęste, naszpikowane dużymi drobinkami trzcinowego cukru,  obłędnie pachnące. W 100% spełniają swoją funkcję czyli doskonale ścierają naskórek. A ten zapach…sama słodycz.


Peeling znajduje się w okrągłym pudełku z pokrywką o pojemności 250 ml. Pudełko jest wykonane bardzo estetycznie. Po zdjęciu pokrywki ulatnia się niezwykle słodki zapach soczystego mango. Całą łazienkę wypełnia egzotyczny aromat i utrzymuje się bardzo długo. Zapach jest naturalny, nie wyczuwam chemicznej nuty.


Peeling ma bardzo gęstą konsystencję. Zatopiono w nim mnóstwo kryształków cukru trzcinowego. W trakcie masażu drobinki ulegają rozpuszczeniu. Po użyciu skóra jest świetnie oczyszczona, miękka, delikatna oraz rozświetlona. Scrub do ciała na bazie organicznego oleju mango wspaniale pielęgnuje skórę. Nie podrażnia jej i nie pozostawia tłustej warstwy. Idealny dla osób poszukujących mocnych zdzieraków. 


Niska cena (ok.7 zł) rekompensuje nam małą wydajność peelingu. Scrub znajdziecie w wielu wersjach zapachowych. Bardzo polecam peeling o zapachu Belgijskiej czekolady – niezwykle apetyczny. Możecie poczytać o nim TUTAJ.

Znacie peelingi Organic Shop? Jaki jest Wasz ulubiony zapach? 



Pozdrawiam,
Paulina
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peelingi tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jeden peeling od nich i był OK, chociaż osobiście wole jakieś wyciskane tubki, bo mam wrażenie, że w takich pudełkach wszystko się szybko brudzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam kompletnie odwrotnie :D

      Usuń
    2. Ja akurat, podobnie jak Agata wolę pudełeczko:) Wiem, że wykorzystałam cały kosmetyk. Peelingi z tubek zazwyczaj ciężko się wyciskają i to mnie strasznie denerwuje:)

      Usuń
  3. nie znam tej marki ale uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam peelingi i oczywiście polecam zaprzyjaźnić się z tą marką :)

      Usuń
  4. Lubię ich peelingi, pięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z tej marki, ale może kiedyś przyjdzie czas że się o cos wzbogacę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem peelingów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...