Menu rozwijane

poniedziałek, 11 grudnia 2017

MAGA COSMETIC VOL. 2




Maga Cosmetic to moje tegoroczne odkrycie. Miałam przyjemność przetestować lakiery tradycyjne oraz płyny kosmetyczne. Nawet nie spodziewałam się, że polski produkt może być taki dobry i jednocześnie nie drogi. Szeroka gama kolorystyczna lakierów zachwyca jakością, dawno nie widziałam też takiego połysku. Płyny kosmetyczne pięknie pachną, pielęgnują płytkę paznokcia a także zapewniają ochronę skóry. Jesteście ciekawe co tym razem trafiło w moje ręce? Zapraszam do dalszej części wpisu.

Najwięcej czasu poświęciłam oczywiście na wybór lakierów. Co prawda jest to bardzo przyjemne zajęcie ale też czasochłonne. Oto co wybrałam:

LAKIER TRADYCYJNY
o     Lakier nr 2 Kawa z mlekiem
o     Lakier nr 8 Wrzosowa miłość
o     Lakier nr 10 Mglisty poranek
o     Lakier nr 23 Czarna Wdowa


LAKIER HOLOGRAFICZNY
o     Lakier nr H1 – multikolorowe holo o srebrnym podkładzie


LAKIER HYBRYDOWY
o     Lakier LOVE OR FRIENDSHIP – przygaszony malinowy róż
o     Lakier WHITE ONE – śnieżna biel



PŁYNY KOSMETYCZNE
o     Zmywacz bezacetonowy
o     Cleaner
o     Drop’n’Go – wysuszasz lakieru tradycyjnego

Zmywacz bezacetonowy i wysuszasz lakieru zamówiłam poprzednio i prawie je wykorzystałam więc musiałam uzupełnić zapasy. Kupiłam od razu po dwie butelki :) 
Dostałam także drobny upominek od firmy Maga :) Dwie krówki, które niestety nie doczekały sesji zdjęciowej i naklejki do malowania wzorków uwiecznione na pierwszym zdjęciu :)
Nie długo ukażą się recenzje wszystkich produktów.

Całą ofertę znajdziecie na stronie: http://maga-lab.pl/
Przeczytajcie także wcześniejsze wpisy dotyczące firmy Maga :)

Znacie produkty firmy Maga Cosmetic? Zainteresowała Was ich oferta?


Pozdrawiam,
Paulina

15 komentarzy:

  1. Znam i faktycznie mają produkty b. dobrej jakości - jeszcze na żaden lakier nie miałam okazji narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie poznałam tą markę :-) w ofercie mają tyle cudowności i tylko pieniędzy brak :-)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Muszę spróbować tych lakierów! Przygaszony malinowy róż wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, będziesz mega zadowolona :-)

      Usuń
  3. nie korzystałam, nie znam marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;p ale kawa z mlekiem wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny jet ten holograficzny lakier <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo na blogu pojawi się post o nim. Na prawdę będzie na co popatrzeć :-)

      Usuń
  6. O tej firmie sporo słyszałam ;-) Mam jeden lakier tradycyjny, który ma świetne krycie :) Ale chciałabym poznać ich hybrydy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam :-) Świetna marka i produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę nazwę tej marki, ale nie miałam z nią bliższej styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. slyszlaam duzo dobrych opini o tych lakierach ale jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście mają śliczne odcienie :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...