Menu rozwijane

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

PLAN PIELĘGNACJI PAZNOKCI




Każda z nas może cieszyć się pięknymi, zadbanymi paznokciami. Wymaga to trochę pracy ale uwierzcie warto. Poniżej przedstawiam Wam mój plan pielęgnacji paznokci. To kilka prostych czynności, które powinny stać się obowiązkiem każdej z nas. Zapraszam.


CO MIESIĄC
POLEROWANIE. Pomimo tego, że po zabiegu paznokcie są gładkie i błyszczące nie powinnyśmy robić tego częściej niż raz w miesiącu. Podczas polerowania ścieramy kilka warstw płytki dlatego zbyt częste polerowanie może sprawić, że nasze paznokcie staną się miękkie, cienkie i bardziej podatne na złamania.

CO TYDZIEŃ
PIŁOWANIE. Paznokcie należy piłować w momencie gdy czujemy, że są za długie. Według mnie najlepiej zrobić to raz w tygodniu. Utrzymujemy wtedy optymalną długość paznokci. Regularne piłowanie paznokci sprawia, że rosną one szybciej i zawsze zachwycają idealnym kształtem.

BAZA POD LAKIER. Przed nałożeniem lakieru zawsze należy zastosować bazę unikniemy wtedy przebarwień. Lakiery w kolorze czerwonym i granatowym potrafią trwale zabarwić paznokcie i skórki. Przebarwienia są bardzo trudne do usunięcia i wyglądają nieestetycznie.

ODŻYWKA. Zamiast bazy pod lakier możemy zastosować odżywkę. Jest to zawsze dobre rozwiązanie. Oprócz ochrony przed przebarwieniami odżywki mają wiele innych zalet. Jedne z nich wygładzają inne rozjaśniają płytkę, utwardzają lub wybielają. Możemy także kupić odżywki wielofunkcyjne.

CODZIENNIE
NAWILŻANIE. Codziennie należy smarować ręce kremem, wmasowujemy go także w palce. Nawilżone skórki nie będą się zadzierać i odstawać. Najlepiej kremować ręce po każdym myciu rąk.

OLEJOWANIE. Jest to zabieg wymagający wiele cierpliwości. Efekty są widoczne dopiero po kilku miesiącach ale codzienne stosowanie bardzo nam się opłaci. Na ten czas najlepiej zrezygnować z malowania paznokci kolorowymi lakierami. Jeżeli jest to niemożliwe to warto chociaż stosować olejek na same skórki. Możemy zastosować gotowy preparat np. Regenerum regeneracyjne serum do paznokci lub Max repair od Evree. Można także przygotować własną mieszankę. W zestawach podróżnych znajdziemy małe zakręcane pudełko do kremu wystarczy wlać w nie olejek rycynowy i zawartość kapsułek z witaminą A+E, wymieszać i gotowe.

Mam nadzieję, że regularne stosowanie tych sześciu czynności zdecydowanie poprawi wygląd Waszych paznokci.

Co sądzicie o pielęgnacji moich paznokci? Jakie są Wasze sposoby na zdrowe i piękne paznokcie? Dajcie znać w komentarzach.


Post został napisany we współpracy z portalem KobiecePorady.pl.

Pozdrawiam,
Paulina
 

27 komentarzy:

  1. O, jak pięknie się złożyło, właśnie usiłuję nastawić przyjaciółkę na dobrą "paznokciową" drogę, podeślę jej tego posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) Cieszę się, że post okazał się przydatny :)

      Usuń
  2. Z w/w jedynie nie poleruje paznokci. Oprocz zewnetrznej pielegnacji staram sie jesc zdrowo (np. ryby, orzechy) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten temat musiałoby powstać kilka postów :)

      Usuń
  3. moja pielęgnacja wygląda mniej więcej podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w pielęgnacji paznokci mam od kliku lat swojego faworyta i jest nim oliwka dadi'oil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej oliwki. Znalazłam ją w internecie i skład ma bardzo przyjemny. Chętnie ją wypróbuję :)

      Usuń
  5. ja swoją pielęgnację wykonuję bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety brak systematyczności w pielęgnacji paznokci. Eh. Trzeba to w końcu zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny wpis, zaczne przygladac sie swoim krokom w pielegnacji paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejowanie i kremowanie - u mnie codziennie, reszta nieco kuleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ww pozycje (oprócz polerowania) są u mnie obowiązkowym must have. Do tego dodam jeszcze od siebie regularne odsuwanie skórek (żel do usuwania skórek od Sally Hansen + drewniany patyczek).

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chciałabym żeby ktoś inny to wszystko za mnie robił ����

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rzadko poleruję paznokcie, oprócz tego dodałabym usuwanie skórek za pomocą żelu Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  12. ja polerowania nie lubie bo po nim moje paznokcie sa bardzo cienkie, a sa i tak cienkie z natury

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze obiecuję dużo moim paznokciom, a po tym często brakuje mi siły i systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaniedbałam paznokcie w ostatnim czasie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie skupiam się na ich odżywieniu - stosuję odżywkę z wapniem firmy MAGA raz w tygodniu i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w zapasie serum z Evree :) Teraz używam Regenerum i używane codziennie fajnie się sprawdza. Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post ! Zapraszam na mojego bloga będzie mi barzo miło jeśli do mnie zawitasz !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...