Menu rozwijane

wtorek, 13 marca 2018

SOPHIE’S FUCHSIA – LAKIER HYBRYDOWY MAGA COSMETIC




Fuksja to intensywny, podkreślający kobiecość i pewność siebie kolor. Z pewnością nie może zabraknąć jej w wiosennym manicure. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam lakier hybrydowy MAGA COSMETIC w przepięknym i głębokim kolorze o nazwie SOPHIE’S FUCHSIA. Fanki minimalistycznego manicure mogą postawić na wersję solo a nieco bardziej odważne dziewczyny mogą zaszaleć i zestawić go z innymi kolorami, wykonać ombre lub ozdobić brokatem. Wyobraźnia ma szerokie pole do popisu.


Fuksja to wyjątkowa barwa, nieoczywista, kobieca, nie pozwoli się zdominować. Nadaje się zarówno do pracy (oczywiście gdy nie obowiązuje nas dress code), na randkę czy spotkanie z przyjaciółmi. Świetnie pasuje do casualowej stylizacji jak i wieczorowej sukni. 


Aby nadać więcej dziewczęcości mojemu manicure postanowiłam, że lakier w kolorze SOPHIE’S FUCHSIA wystąpi w duecie. Na palcu serdecznym i małym wylądowało połączenie koloru SOPHIE’S FUCHSIA z białym lakierem WHITE ONE również z firmy MAGA COSMETIC. Powstały kolor ma niezwykle ciekawą barwę. Według mnie oba lakiery wspaniale się ze sobą komponują. 



Lakier hybrydowy MAGA COSMETIC kosztuje 25 zł.

Całą ofertę znajdziecie na stronie: https://www.sklep.maga-lab.pl/24-lakiery-hybrydowe
 
Podoba Wam się lakier w kolorze fuksji od MAGA COSMETIC? Co sądzicie o takim połączeniu? 


Pozdrawiam,
Paulina
 

22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, oraz zdjęcia w tym wpisie. Szukam obecnie jakiegoś ciekawe koloru na wiosnę, także zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor i fajnie, że jest prezentowany z książką w tle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, delikatnie i kobieco. A fuksję uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na takie paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi odcieniami różu :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ma kolorek! :) Jeszcze nie mam lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tych lakierach słyszę chyba pierwszy raz ;p Bardzo podoba mi się fuksja i jest to kolorek który muszę mieć na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nigdy nie słyszałam o tj marce - jednak kolor tak mnie zachwycił że już widzę go w swojej kolekcji lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kobieco :) kolory nie moje w sensie nie lubię ich u siebie ale u kogoś jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli nie nosisz takich kolorów na co dzień to na urlop jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuksja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...