Menu rozwijane

poniedziałek, 23 października 2017

LAKIER DIAMOND LINE 6 MAGA COSMETIC




Jesienny manicure to dla mnie nie tylko ciemne kolory ale także subtelne, delikatne pastelowe barwy idealnie nadające się do pracy. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić lakier Diamond Line nr 6 z kolekcji całorocznej od Maga Cosmetic.



Lakier w ciepłym beżowo – łososiowym odcieniu z pewnością przyda się każdej z nas. Jest uniwersalny, idealnie sprawdzi się do pracy, na rodzinne spotkanie a z odpowiednimi zdobieniami możemy wyczarować z nim także piękny manicure na wieczorne wyjście. Lakier w takim odcieniu zdecydowanie ociepli niezbyt przyjemną jesienną aurę.


Dwie cienkie warstwy lakieru zapewniając pełne krycie i piękny, intensywny połysk. Na powierzchni nie tworzą się smugi ani prześwity. Lakier schnie w ekspresowym tempie. Lakier nie ściera się na końcach ani nie odpryskuje. Na moich paznokciach utrzymuje się 5/6 dni w zależności od domowych obowiązków.

Lakier o pojemności 11 ml kosztuje 15 zł i można go kupić na stronie: www.sklep.maga-lab.pl






Możecie też zobaczyć lakier Diamond Line w kolorze:
o     5Z – czerwony
o     4Z – chabrowy
o     Matt Top Coat









Produkt pochodzi ze współpracy jednak nie ma to wpływu na jego ocenę.

Co sądzicie o takim odcieniu? Znacie lakiery firmy Maga Cosmetic? 



Pozdrawiam,
Paulina
 

24 komentarze:

  1. Bardzo ladny i delikatny kolor! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelny kolor, a ja jestem wierna czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ja też lubię takie nudziaki i pastele na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, akurat w moim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, obecnie mam na pazurkach bardzo podobny z Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolory to podstawa w lakierowych zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery Maga :-) Ten kolorek jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nieco zbyt różowy ale to też kwestia karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię albo mocno wyraziste kolory - czerwień, fiolet albo właśnie takie. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam fiolet:) Następny mani będzie w odcieniach fioletu :)

      Usuń
  10. Świetne te lakiery i jakie piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny, nieinwazyjny kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! Bardzo lubię takie nudziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie delikatne kolorki, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki ;) ten cytrynowy po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię pastele na paznokciach, ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...