Menu rozwijane

poniedziałek, 25 września 2017

SZMARAGDOWA JESIEŃ Z SEMILAC 079 DARK GREEN PEARL




Pomalutku lakiery w letnich tonacjach różu, pomarańczy czy błękitu zaczynają ustępować miejsca ciemniejszym i zdecydowanie bardziej jesiennym kolorom. Na moich paznokciach zagościł lakier hybrydowy Semilac w przepięknym kolorze Dark Greek Pearl o numerze 079.



Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta, lakier nie spływa na boki przez co zdecydowanie lepiej się go aplikuje. Dwie warstwy lakieru w  zupełności wystarczą do pełnego krycia.



Kolor jest fantastyczny. W szare i pochmurne dni lakier pokazuje nam pierwszą ze swych twarzy. Jest to głęboki i ciemny odcień zieleni. Piękny, elegancki i wyrafinowany. Nie sposób się w nim nie zakochać. Druga twarz naszego bohatera ukazuje się w sztucznym oświetleniu lub gdy na dworze zaświeci słońce. Lakier z ciemnej zieleni przeobraża się w przepiękny i szykowny szmaragd. Zjawiskowo będzie prezentował się w towarzystwie złota (przecież to klasyczny duet w sztuce jubilerskiej). Delikatny shimmer sprawia, że lakier cudownie mieni się w słońcu. Zdecydowanie to mój kolor na najbliższe jesienno – zimowe miesiące.

Co sądzicie o lakierze hybrydowym Semilac w kolorze Dark Greek Pearl? Lubicie odcienie zielonego? A może macie swój ulubiony jesienny kolor?



Pozdrawiam,
Paulina
 

30 komentarzy:

  1. Śliczna zieleń :) Pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się ten kolorek! Cudo! Zieleń idealna jak dla mnie ;-) Mam oba sąsiadujące zielone lakiery z paletki 78 i 80 - ale nie wiedziałam że ten jest taki ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Semilaca nie widać, że są w nim połyskujące drobinki:) A tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  3. Świetny kolor, zaraz przypomina mi się kolor paznokci pewnej dentystki, do której chodziłam przed laty...ona bywała w krajach zachodnich i tam kupowała. U nas jeszcze nie był takich kolorków:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce mi się wierzyć, ze lato się już skończyło :( ale z drugiej się cieszę bo lubię własnie takie "przybrudzone", ciemne, jesienne kolorki, a na całe szczęście semilac ma ich całe mnóstwo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata szkoda ale za to można odkurzyć ciemne kolory które na dłoniach prezentują się niezwykle kobieco:)

      Usuń
  5. Piękny kolor, choć ja ostatnio mam pastele przy takiej tonacji pozostanę przez najbliższe tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mój najulubieńszy kolor wiec nic dziwnego, że w wydaniu na paznokciach też wygląda zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, nie spodziewałabym się, że zieleń może mi się aż tak spodobać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek raczej nie mój, ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny odcień, w sam raz na jesienne słoty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobny kolor z Bell, ale jakoś za nim nie przepadałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sama owy posiadam �� Na jesień idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie lubię taką ciemną zieleń

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie by tak nie wyglądał, bo mam niezadbane paznokcie. U ciebie świetnie się prezentuje, naprawdę. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny masz kształt paznokcia i ten kolor! Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za zielenią, ale ta mnie zachwyciła :)))) Też chcę takie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i elegancki kolor. Faktycznie szmaragdowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę jesień na pazurkach :)
    Piękny kolor,kocham takie ciemne zielenie,mam podobny ale nie hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie bardzo podoba mi się ten kolor, ale sama nie czułabym się w nim dobrze. :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...