Menu rozwijane

wtorek, 29 sierpnia 2017

MAGA COSMETIC


Dzisiaj wpadam, żeby pochwalić się współpracą z firmą Maga Cosmetic. Chęć współpracy bardzo mnie ucieszyła ponieważ miałam już okazję testować dwa lakiery tej firmy, które wygrałam w konkursie.  Zachwyciła mnie ich jakość, konsystencja i przede wszystkim trwałość. W dalszej części wpisu pokażę kilka produktów, które wybrałam z oferty. Zapraszam :)


Na początek kilka słów o firmie Maga Cosmetic.

Firma Maga Cosmetic powstała w 1988 roku i początkowo oferowała głównie produkty do produkcji lakierów a także doradztwo w zakresie technologicznym jak i w kwestiach związanych z trendami na rynku kosmetycznym. Obecnie firma wprowadziła do swojej oferty własną linię produktów. Oferta ta cały czas się poszerza.

„Oferujemy produkty "od kobiet dla kobiet" dzięki czemu wiemy co dokładnie jest ważne
w każdym oferowanym przez nas rozwiązaniu. Chcemy, aby osoba stosująca nasz wyrób była zachwycona jego jakością oraz subtelnymi dodatkami, które razem tworzą niepowtarzalny efekt końcowy”.




A teraz czas na przedstawienie wybranych przeze mnie produktów:
o     Zmywacz bezacetonowy 150 ml
o     Aceton kosmetyczny 150 ml
o     Drop’n’Go czyli wysuszacz lakieru
o     Lakier Diamond Line nr 6 w odcieniu łososiowym
o     Lakier Diamond Line nr 16 L w odcieniu cytrynowym
o     Lakier Diamond Line nr 17 L w odcieniu turkusowym

Już niebawem pierwsze recenzje.
Całą ofertę firmy Maga Cosmetic możecie obejrzeć na stronie: www.maga-lab.pl

Znacie firmę Maga Cosmetic? Zainteresowała Was oferta tej firmy?


Pozdrawiam,
Paulina
 

14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...